De probleemmarkering - een eenvoudig bladwijzerhulpmiddel voor de browser
De probleemmarkering is een bladwijzertool om artikelen en tickets vanuit uw webbrowser op te slaan in de webgeschiedenis van de probleembeheertool (in dit geval de Redmine- en JIRA-apps) voor gemakkelijke toegang de volgende keer. Het werkt als een eenvoudige browser-bladwijzertool waarin u tickets en artikelen van verschillende websites kunt opslaan en deze kunt delen met uw collega's en familieleden.
Door de probleemmarkering te gebruiken, kunt u ook uw toegangsgeschiedenis bekijken in de tool voor probleembeheer. Wanneer u door een website bladert die is opgeslagen in de toegangsgeschiedenis van de tool voor probleembeheer, kunt u deze rechtstreeks openen door de ID in het invoerveld voor de site in te voeren.
Met deze probleemmarkering kunnen tickets worden opgeslagen en artikelen van verschillende soorten, zoals nieuwssites, blogs en andere. U kunt ook tickets opslaan voor hulpprogramma's voor probleembeheer, zoals Redmine en JIRA.
Het werkt ook als een eenvoudige browser-bladwijzertool. U kunt een bladwijzer maken voor sites en artikelen in uw browser, waarna u ze direct kunt openen door de ID in het invoerveld voor elke site in te voeren.